Ladataan...

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Tuotteita  

MAKSUTAVAT

PAYTRAIL MAKSUPALVELU
Valitse maksutavaksi Paytrail ja siirryt sivulle, jossa voit maksaa tilauksesi haluamallasi maksutavalla verkkopankissa tai maksukortilla. Sinulla on aina mahdollisuus tarkistaa vastaanottamasi tilaus ennen kuin varat siirretään myyjälle.

Palvelu on sinulle ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä. Verkkopankki- ja korttimaksujen maksusuoritukset säilytetään turvallisesti erillisillä asiakasvaratileillä suomalaissa pankeissa kunnes ne tilitetään myyjälle. Asiakasvarat ovat erillään Paytrailin omista varoista ja niitä voidaan siirtää ainoastaan myyjälle tai takaisin ostajalle.

Paytrail - Verkkopankit
Käytössäsi ovat seuraavien pankkien verkkomaksupainikkeet:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • POP Pankki
  • Sampo Pankki
  • Tapiola
  • S-Pankki
  • Ålandsbanken
  • Aktia
  • Säästöpankki
  • Handelsbanken

Paytrail - Luottokunta (Visa, Visa Electron tai MasterCard-kortit)
Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä lisäksi toimittaa tuotteet ja hoitaa myös mahdolliset reklamaatiot. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail:lle. Paytrail toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Maksun saajana näkyy Paytrail.

Paytrail toimii näin:

  1. Valikoi verkkokaupassa haluamasi tuotteet. Valitse maksutavaksi Paytrail ja siirryt Paytrail sivulle.
  2. Maksa tilauksesi verkkopankissa tai luottokortilla.
  3. Paytrail ilmoittaa maksusta myyjälle, joka toimittaa tilauksesi. Voit seurata kirjatun lähetyksen kulkua Paytrail kotisivuilla tai klikkaamalla vahvistussähköpostissa olevaa linkkiä.
  4. Kun olet vastaanottanut ja tarkistanut tilauksesi, Paytrail tilittää maksun myyjälle automaattisesti. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, tee peruutus Maksuturvalle ja saat rahasi täysimääräisenä takaisin.

Jos vastaanottamasi tilaus on kunnossa, sinun ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Paytrailille.

Paytrail informoi ja opastaa sinua sähköpostitse toimituksen aikana:

  1. Maksun jälkeen Paytrail toimittaa sinulle vahvistuksen maksutoimeksiannosta, joka sisältää myös linkin tilauksen seuranta- sekä peruutustoimeksiantosivulle.
  2. Mikäli toimitustapana on kirjattu lähetys esim. Postin pakettitoimitus, Paytrail toimittaa vahvistusviestin sinulle saatuaan tiedon toimituksen vastaanotosta kuljetusyritykseltä. Tässä tapauksessa sinulla on vastaanoton jälkeinen päivä aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Paytrailille.
  3. Mikäli toimitustapana on kirjaamaton kirje, nouto tai myyjän oma toimitus, Paytrail toimittaa vahvistusviestin, kun myyjä on kuitannut Paytrail toimituksen lähetyksi tai perille menneeksi. Tässä tapauksessa sinulla on viisi (5) päivää aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Paytrailille.

Yhteystiedot: https://www.paytrail.com/yhteystiedot

Yrityslasku (Enterpay)

Enterpay-yrityslaskulla teet ostoksia verkkokaupassa turvallisesti ja helposti yrityksen puolesta. 

  • Yrityksille tarjotaan maksutavaksi laskua
  • Saat tuotteen antamaasi toimitusosoitteeseen aina ennen kuin maksat. Lasku toimitetaan yritykselle tilauksessa annettuun osoitteeseen.
  • Maksuaika 14 päivää
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietojasi 
  • Palvelun käyttö edellyttää Tupas tunnistautumista vain ensimmäisellä käyttökerralla. Tämä ei silti tarkoita, että tilitietojasi käytetään, siten vain varmistamme henkilöllisyytesi. 

Enterpay-yrityslaskun ehdot:

Luotonantaja on Collector Payments Finland Oy, Y-tunnus 2941144-4, joka hallinnoi laskutusta puolestamme ja vastaa asianmukaisesta luottopäätöksestä.

Maksaminen laskulla edellyttää suomalaista Y-tunnusta sekä vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa. Palvelun käyttäjän tulee kirjautua palveluun ensimmäisellä kerralla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla pankin TUPAS-palvelussa.

Laskua koskeviin tiedusteluihin vastaa Collectorin asiakaspalvelu p. 02 2700 580. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@enterpay.fi

Lisätietoja: https://www.enterpay.fi/asiakaspalvelu/

Tuotemerkkimme